Ceramica Azahar - одна з провідних іспанських компаній. У перекладі з іспанського Azahar - квітка апельсинового дерева.
Підтримка конкурентоспроможного духу і постійний контроль якості продукції - головні інструменти, які допомогли компанії стати одним з кращих виробників в своїй області, визнаним в усьому світі.
На думку Azahar, якість продукції - це не тільки відповідність декільком вимогам, а ще й справжнє бажання задовольнити потреби клієнтів.
Використання сучасних технологій протягом усього процесу виробництва, від вибору сировини до технічного обслуговування, підтверджує, що Azahar може задовольнити потреб всіх своїх клієнтів.

Новий імідж, компанії полягає в зобов'язанні збереження дизайну і необхідності відображення більшої гармонії світу, який нас оточує. Все це збільшує значення компанії, яка піклуватися про природу і навколишнє середовище, і яка ставить якість в основу своєї діяльності. Використання технології state-of-the-art (дослівно - стан мистецтва) на протязі всього процесу виробництва, а також добірна сировина для виробництва, дозволяють продукції компанії відповідати всім вимогам клієнтів, і гарантують успіх продукції. Кожен новий продукт розглядається як можливість зростання і розвитку, і як результат частка компанії на ринку зростає з року в рік.

На думку Azahar, якість продукції - це не тільки відповідність декільком вимогам, а ще й справжнє бажання задовольнити потреби клієнтів.
Використання сучасних технологій протягом усього процесу виробництва, від вибору сировини до технічного обслуговування, підтверджує, що Azahar може задовольнити потреб всіх своїх клієнтів.
Компанія виробила свою політику якості, де визначає свою політику якості та цілі, і гарантує, що вони будуть виконані повною мірою.