Brandt - це бренд в основі життя своїх клієнтів. Протягом десятиліть більшість французьких домогосподарств користувалися хоча б одним продуктом Brandt. З моменту свого створення Брандт переслідував одну просту місію: підтримувати споживачів протягом усього їхнього життя, пропонуючи їм інноваційні, корисні та актуальні продукти.

Ретельно аналізуючи споживчі звички, Брандт розробляє свою пропозицію, щоб відобразити зміну способу життя, нові типи житла і зростаюче екологічну свідомість.

Кожне нововведення Brandt відображає екологічну експертизу і ноу-хау бренду. Брандт прагне бути соціально відповідальним брендом, віддаючи пріоритет людських відносин, відповідним інновацій та довговічності продукції, в той же час значно обмежуючи вплив своєї продукції на навколишнє середовище.

Полегшення повсякденному житті за рахунок пропозиції обладнання, що відповідає потребам споживачів, є ключовою частиною фірмового стилю. Будучи піонером в своїх інноваціях, Брандт часто виділяється серед конкурентів своїми технологічними досягненнями (такими як автоматична змінна ємність, автоматичний розподіл дозованого миючого засобу і система рециркуляції води Water Saver). Все це - відчутні і значущі приклади щирого бажання Брандта скоротити споживання енергії, води та залишків миючих засобів.

Будь то прання, приготування їжі або охолодження - багато продуктів Брандта займають перші місця в списках продажів на протязі десятиліть. Вони відзначили життя минулих і справжніх поколінь і будуть продовжувати робити це для майбутніх поколінь. Brandt - один з улюблених брендів Франції.