Умови згоди

- компанія «СантехІмпорт», що здійснює продаж через інтернет-магазин, (далі - Компанія) з одного боку, і
- замовник товарів через інтернет-магазин Компанії (далі - Замовник), з іншого боку
і зобов'язуються дотримуватися умов цієї Угоди

1. Щодо приймання та обробки замовлень
1.1 Розміщення замовлення

Замовлення приймаються тільки від зареєстрованих користувачів, за допомогою Інтернет-магазину Компанії, а також по телефону. Реєстрація означає згоду Замовника дотримуватися умов цієї Угоди.
Реєстраційні дані Замовника Компанія використовує виключно для якісної взаємодії з Замовником, і не має права передавати третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством України.

1.2 Обробка замовлення

Після того, як Замовник розміщує замовлення, йому приходить повідомлення на електронну адресу, що повідомляє про те, що замовлення потрапило в базу замовлень Інтернет-магазину Компанії.

Протягом двох годин менеджер Інтернет-магазину Компанії повинен зв'язатися із Замовником по залишених координатах (телефон / електронна адреса).
Менеджер Інтернет-магазину зобов'язаний надавати консультації щодо технічних характеристик товарів, сумісності з іншими пристроями і інших питань про товари.

 

Знаходження товару в електронному каталозі Інтернет-магазину не говорить про його наявності на складі. Кожен запит обробляється індивідуально: перевіряється актуальність ціни, наявність товару на складі (або терміни поставки), а також уточнюється остаточна комплектація.

Виробник залишає за собою право в будь-який час вносити зміни в комплектацію продукції без попереднього повідомлення.

 

1.3 Коригування замовлення

При виконанні замовлення менеджер Інтернет-магазину Компанії не має права вносити зміни до переліку замовлених товарів і ціни на них без узгодження з Замовником. У разі відсутності будь-якого із замовлених товарів, Компанія зобов'язана попередити про це Замовника і запропонувати відповідну заміну. При цьому Компанія не несе відповідальності за збитки або можливо втрачений прибуток Замовника.

2. Про оплату і документах
2.1 Спосіб видачі і тип документів в залежності від умов доставки і оплати
2.1.1 Доставка кур'єром / Безготівковий розрахунок

При оплаті за безготівковим розрахунком Замовник отримує оригінал рахунку і накладні від кур'єра при доставці. Замовник повинен своєчасно вислати копію довіреності факсом або електронною поштою для підготовки документів (накладних). Товар без документів не доставляється.
Для прискорення отримання даних про надходження коштів від Замовника, Компанія просить про переказ коштів повідомляти менеджеру Інтернет-магазину.

2.1.2 Доставка кур'єром / Оплата готівкою

При оплаті готівкою кур'єр доставляє бланк замовлення в двох примірниках із зазначеними реквізитами Компанії, датою продажу, назвами товарів, цінами, кількістю, оплатою за транспортні витрати, загальною вартістю покупки. Перший примірник бланка замовлення з відміткою про оплату, печаткою Компанії та підписом уповноваженої особи Компанії, а також товарний чек передається Замовнику. Інший екземпляр бланка замовлення з підписом Замовника про одержання Замовлення та оплату грошей залишається у представника Компанії.

2.1.3 Самовивезення

Якщо Замовник вважає за краще забрати товар самостійно, він повинен узгодити з менеджером Інтернет-магазину час видачі товару. В офіс компанії буде доставлений товар і тут же будуть оформлені всі необхідні документи. Якщо Замовник - юридична особа, то йому рекомендується відправити копію довіреності менеджеру Інтернет-магазину факсом або електронною поштою для оперативної підготовки накладних.

2.1.4 Доставка по Україні

Доставка по Україні здійснюється кур'єрськими службами. Оплату доставки замовник виробляє за свій рахунок.

Д відставку товару здійснюється за попередньою домовленістю до складу компанії перевізника у Вашому місті або до адреси клієнта без вивантаження і без підйому. Якщо Вас цікавить вивантаження і подальший підйом товару, повідомте, будь ласка, про це менеджеру нашого магазину, щоб він міг повідомити Вам орієнтовну вартість даної послуги.

2.1.5 Банківської карткою
Ви можете оплатити замовлення карткою в нашому магазині при оформленні замовлення. Ми приймаємо картки VISA® і Mastercard®.
2.1.6 Інтернет-банкінгом
Клієнти, які мають банківську карту будь-якого банку, мають можливість здійснити безпечний платіж на нашому сайті (в тому числі за допомогою системи Приват24), вибравши спосіб оплати "Онлайн оплата (Visa / MasterCard, Приват24)". У цьому випадку грошові кошти, рівні підсумковій сумі Вашого замовлення, будуть холдіровани (заморожені). Після перевірки менеджером правильності комплектації і наявності товарних позицій з Вашого замовлення, сума з Вашої картки буде списана. Якщо ж будь-якого товару не виявилося в наявності або Ви помилково вибрали не сумісні між собою товари, сума або частина суми буде повернена Вам.
 

 

2.2 Перевірка доставленого товару

При передачі замовлення обидві сторони (Замовник і представник транспортної компанії) зобов'язані перевірити відповідність найменувань і кількість товару на бланку замовлення і в товарному чеку реально привезеному товару. Також необхідно перевірити товар на наявність видимих пошкоджень: тріщин, подряпин, бою. Якщо товар має будь-які пошкодження, Замовник має право не приймати товар. Відмовившись від отримання товару, Замовник зобов'язаний скласти відповідний акт у присутності представника транспортної компанії.

Після передачі товару Замовнику від транспортної компанії претензії від Замовника не приймаються.

2.3. Оформлення товару під замовлення.

Терміни на замовні позиції необхідно уточнювати у менеджера. При цьому існує обов'язкова передоплата не менше 50%. Термін і розмір передоплати залежить від умов виробника або дилера. Рекомендовано товар не підлягає обміну і поверненню.

3. Про доставку
3.1 Представник Компанії

Кур'єр Компанії (або кур'єрської служби доставки) зобов'язаний пред'явити Замовнику документ, що підтверджує його приналежність до Компанії, а Замовник перевірити наявність такого.

3.2 Терміни

Зазвичай Компанія доставляє товар на наступний робочий день після зарахування коштів на розрахунковий рахунок компанії (при безготівковій оплаті) або на наступний робочий день після отримання замовлення (при оплаті готівкою кур'єру). При можливості у Компанії та зацікавленості у Замовника, замовлення за погодженням сторін може бути доставлене раніше. У той же час, Замовник розуміє, що в Компанії може виникнути непередбачена ситуація, при якій на доставку буде потрібно більше 2 робочих днів (відсутність вільних машин, що доставляють замовлення Інтернет-магазину, і ін.) Або доставка буде взагалі тимчасово неможлива, про що менеджер Інтернет-магазину зобов'язаний сповістити Замовника в максимально швидкі терміни. При цьому Компанія не бере на себе ніяких зобов'язань по відшкодуванню будь-яких збитків Замовника, пов'язаних з несвоєчасною поставкою замовлення. Якщо Замовника не влаштовують терміни поставки, він може відмовитися від замовлення.
Зі свого боку Замовник зобов'язується прийняти товар за вказаною в замовленні адресою у встановлений час або передоручити прийом замовлення довіреній особі. Якщо за вказаною адресою замовлення не було прийняте через відсутність Замовника або довіреної особи, а також документів (довіреності) - транспортні витрати за такий виїзд будуть включені у вартість цього або наступного замовлення.
У будь-якому випадку, менеджер Інтернет-магазину Компанії і Замовник обов'язково погоджують строки доставки між собою, і прагнуть до виконання замовлення у встановлений час.

3.3 Скасування замовлення

Замовник має право скасувати замовлення в будь-який момент, в тому числі, коли товар вже доставлений. Замовник прагне попередити Компанію про скасування замовлення по можливості в найкоротші терміни.
Якщо Замовник з якої-небудь причини відмовився від свого замовлення, який був відправлений Компанією на момент відмови, він зобов'язаний оплатити всі транспортні та інші витрати, пов'язані з оформлення, відправкою і поверненням замовлення. В іншому випадку всі витрати будуть вирахувані з внесеної попередньої оплати за замовлення. Після чого залишок попередньої оплати буде повернуто Замовнику або перезараховані в рахунок оплати за новий замовлення.

Якщо Замовник відмовився від свого замовлення і прийнятий цього стала вина Компанії (замовлення доставлений не в обумовлені терміни; якість або характеристики товару не відповідають заявленим), доставка і повернення товару будуть здійснені за рахунок Компанії. Попередня оплата в цьому випадку буде повернуто в повному обсязі або перезараховані в рахунок оплати за новий замовлення.

Замовник розуміє і погоджується, що повторювані випадки скасування замовлення в момент доставки, а також зміна складу замовлення під час доставки і вже після здійснення продажу, може привести до того, що Компанія не буде обслуговувати надалі цього Замовника. Рекомендовано товар не підлягає обміну і поверненню.

3.4 Обмін товару

Обмін товару можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар не був у вживанні, зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також супроводжується документами, виданими разом з товаром при його покупці.
Доставка товару в центральний офіс Компанії здійснюється за рахунок покупця.

Рекомендовано товар не підлягає обміну і поверненню.

4. Про законодавчу базу

Відносини Компанії і Замовника регулюють такі законодавчі акти:
- «Порядок заняття торговельно дiяльнiстю i правил торговельного обслуговування населення», учет Кабінетом Міністрів України от 08.09.95 № 108 (зі змінамі та ДОПОВНЕННЯ);
- Закон України «Про захист прав споживачів»;
- «Правила продажу товарів на замовлення та вдома у покупців» (Наказ Міністерства зовнішніх економічних зв'язків и торгівлі України від 29 березня 1999 року N 199. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 квітня 1999 р. За N 249/3542).

5. Про технічні характеристики, зовнішній вигляд, комплектації товарів


Компанія прагне надавати на сайті дійсні зображення товарів, повну інформацію про товари та їх комплектації. При цьому Замовник визнає, що можуть бути розбіжності реальних і представлених на сайті характеристик, оскільки виробники залишають за собою право змінювати ці характеристики без попереднього повідомлення Компанії. Покупець повинен самостійно контролювати відповідність замовленого товару тому опису, яке він отримав в Інтернет-магазині - перевіряти їх на сайтах виробників, уточнювати питання, що цікавлять характеристики у менеджера Інтернет-магазину. Замовник має право відмовитися купувати товар при виявленні невідповідності.

6. Про гарантії
6.1 Документи

При доставці товарів, на які нормативними документами встановлено гарантійні терміни, Компанія передає Замовникові технічний паспорт або інший документ, який його замінює. У цьому документі робиться відмітка про дату продажу (день доставки) та засвідчується печаткою і підписом уповноваженої особи Компанії.

6.2 Відповідальність за терміни

Компанія прагне в описі продукції вказувати точні терміни гарантії, однак, щоб уникнути непорозумінь, Замовник повинен уточнювати терміни гарантії у менеджера Інтернет-магазину.

7. Про умови цієї Угоди

Компанія залишає за собою право змінювати умови даної Угоди, при цьому про всі принципові зміни в Угоді Компанія зобов'язується попередити Замовника по електронній пошті, а Замовник не заперечує отримувати від Компанії повідомлення такого роду.
Компанія повинна розміщувати умови даної Угоди на своєму сайті.